مستر تریپ، سایت و اپلیکیشن جامع گردشگری و رزرواسیون تور، بلیط و اقامتگاه

وب سایت و اپلیکیشن مستر تریپ به عنوان یک استارت آپ موفق در زمینه گردشگری در سطح ملی می باشد. این سیستم بطور جامع برای توسعه گردشگری و ایجاد ارتباط بین اجزای مختلف گردشگری طراحی و پیاده سازی شده است. تمامی مراحل تحلیل، طراحی و پیاده سازی سایت و اپلیکیشن این استارت آپ آژانس گردشگری توسط تیم راهکار های نرم افزاری مهر از شرکت پرواز نرم افزار سهند طراحی و توسعه یافته است. این سایت مناسب آژانسهای گردشگری قدرتمند که خدمات رزرو تور و رزرو اقامتگاه دارند بسیار مناسب می باشد.

امکانات سایت و اپلیکیشن آژانس گردشگری:

امکانات سایت و اپلیکیشن گردشگری می تواند متناسب با نیاز و اهداف کار فرما متغیر باشد. باید دید که یک دفتر خدمات مسافرتی یا یک اقامتگاه یا یک شرکت فعال در این حوزه به دنبال ارائه چه خدماتی هست و مشتریان این شرکت میخواهد به کدام یک از نیازهای مخاطب خود پاسخ دهد. ما معمولا در کنار خدمات خود نیازهای جستجو شده ی مشتریتان را هم پیش نهاد می کنیم. مثلا شاید گردشگر شما از شما می خواهد فقط بلیت سفر تهیه کند. اما قبل از سفر میخواهد اطلاعاتی در مورد جاذبه های گردشگری مقصد داشته باشد. شما با داشتن بخش معرفی جاذبه ها در سایت خود میتوانید قبل از اینکه مشتری شما دنبال رقیب های شما برود در سر راه جست جو هایش قرار بگیرید.

در زیر به برخی از امکاناتی که نمونه سایت و اپلیکیشن گردشگری مستر تریپ دارد اشاره می کنیم.

دارای نقشه هوشمند گردشگری.
دارای اپلیکیشن موبایل برای کاربران اندروید.
معرفی جاذبه های گردشگری بصورت نقشه و لیست.
لوکیشن و مسیر یابی جاذبه های گردشگری به تفکیک استان و شهر.
قابلیت افزودن عکس و جاذبه از طرف کاربران.
معرفی راهنمایان گردشگری.
نمایش تورها و آژانس های گردشگری مجری تور.
ارائه اقامت گاه های بومگردی.
معرفی هتل و مراکز اقامتی.
قابلیت نمایش لوکیشن ها با آیکن اختصاصی.
امکان رزرو تور بصورت آنلاین.
رزرو اقامتگاه و هتل بصورت آنلاین.
امکانات رزرو بلیط.
تعریف تور توسط آژانس گردشگری.
خدمات مشاهده لیست پرداختی مسافران و ثبت نامی ها.
جست و جوی لوکیشن، راهنما، هتل و …
و ده ها قابلیت دیگر…

تکنولوژی و زبان های پیاده سازی:

ASP.net
MVC
C#
MS SQL Server
RESTful API
xHTML
CSS3
jQuery
Json
و…

جهت مشاهده سایر خدمات ما به صفحه خدمات مراجعه نمایید.

زمان لازم برای طراحی سایت برای آژانس گردشگری:

تعیین زمان طراحی سایت آژانس گردشگری به تکنولوژی پیاده سازی و همچنین امکاناتی که کارفرما از طراح سایت می خواهد بستگی دارد. و همچنین به تجربه و پیشینه کاری شرکت طراح سایت نیز مرتبط هست. درواقع تیم راهکار های نرم افزاری مهر به نسبت درخواست و نیاز شما می تواند نیاز شما را برآورد کند. به گونه ای که از یک ماه تا چند ماه نیازهای شما را در قالب سایت و اپلیکیشن بصورت یک سیستم یکپارچه تحلیل، طراحی و تحویل می دهد. جهت دریافت مشاوره سریع می توانید با شماره 09149964930 نیز تماس حاصل فرمایید.

هزینه و قیمت طراحی سایت گردشگری:

درواقع قیمت طراحی سایت گردشگری به امکانات و نوع تکنولوژی درخواستی کارفرما بستگی دارد. مثلا اگر نیازهای آژانس گردشگری شما در قالب سایت وردپرسی قابل پیاده سازی باشد می تواند با قیمت خیلی پایین و با کیفیت عالی طراحی شود. اما اگر شما برای آژانس گردشگری خود ایده و امکانات سفارشی خاصی بخواهید که در قالب و افزونه های وردپرسی موجود نباشد ما می توانیم بصورت کد نویسی شده با زبان های ASP و PHP سایت گردشگری مورد نیاز شما را طراحی کنیم. ولی در این صورت زمان و قیمت طراحی سایت دو تا سه برابر بیشتر خواهد بود. در حال حاضر وب سایت گردشگری در سال 1400 از 5 میلیون تا 25 میلیون تومان به نسبت نیاز شما می تواند متغیر باشد.