قیمت طراحی وب سایت در تبریز                                                                                   

قیمت طراحی سایت و برآورد ارزش سایت طراحی شده!

در این مقاله ما به شما خواهیم گفت که چگونه قیمت واقعی یک وب سایت را به دست آورید. قیمت پیشنهاد شده در ازای یک وب سایت ممکن است بیانگر ارزش واقعی آن نباشد. یعنی نمیتوان گفت پرداخت هزینه زیاد برای یک وب سایت، یعنی خرید یک وب سایت حرفه ای.

وب سایت ها بنا به عوامل و ابزارهای به کار رفته در طراحی  ارزش گذاری می شوند. در طراحی هر وب سایت امکانات عمومی و امکانات اختصاصی را باید در نظر گرفت. امکانات عمومی شامل آپشن‌هایی هستند که ارتباط مستقیمی با سئو یا بهینه‌سازی وب سایت دارند. اما امکانات اختصاصی شامل آپشن‌هایی هستند که یک وب سایت را به صورت کاملا حرفه‌ای و منحصربه‌فرد ایجاد می‌کنند. استفاده از این امکانات بنا به درخواست مشتریان طراحی سایت میباشد و برای هر سایت متفاوت است. هر دوی این امکانات، بر روی قیمت طراحی سایت تاثیرگذارند.

چه عواملی که در تعیین قیمت طراحی سایت موثر هستند:

 

قالب یا چارچوب اصلی طراحی وب سایت

منظور از چارچوب یا قالب طراحی همان کدنویسی به صورت سفارشی یا طراحی صفرتا صد، با زبان های برنامه نویسی مثل PHP یا HTML یا ASP.NET و … باشد. یا بصورت استفاده از قالب های آماده (CMS) همچون وردپرس، جوملا و … باشد. در طراحی سفارشی زمان و هزینه طراحی نسبت به قالب آماده بیشتر است.

 نوع طراحی وب سایت

ازعوامل دیگری که بر روی قیمت طراحی سایت تاثیر بسزایی دارد، نوع طراحی وب سایت است وب سایت‌ها دارای انواع متعددی می‌باشد از جمله: وب سایت شرکتی، وب سایت دانلود فیلم و سریال، وب سایت خبری، وب سایت موزیک و… . درصورتی که نوع وب سایتی که قصد دارید طراحی کنید، شرکتی باشد به هاستی با فضای کمتر نیاز دارید و هزینه طراحی کمتر، اما اگر بخواهید وب سایت دانلود فیلم و سریال طراحی کنید به هاستی با فضای خیلی زیاد دارید و هزینه هاست شما بیشتر می‌شود.

تعیین دامنه برای وب سایت

منظور از دامنه وب سایت، پسوندی است که پس از نام وب سایت قرار می‌گیرد. Com. یا .IR یا دامنه‌های همچون: .net و .org و … در هزینه طراحی سایت تاثیرگذار هستند. قیمت هر دامنه منحصر به ‌فرد است. بهترین و ارزان‌ترین دامنه، .ir است که با قیمت مناسب در طراحی سایت در ایران ارائه میشود. تعرفه ثبت دامنه های ir در حدود 20 هزار تومان سالیانه و تعرفه ثبت دامنه های دیگر نظیر com بر اساس دلار روز می باشد. البته دامنه هایی با مبالغ بالاتر به عنوان مثال دامنه های tv وجود دارند که هزینه ثبت آنها بالاتری از دامنه های معمولی دارند.

هاست مورد نیاز در طراحی وب سایت

یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت، هاست آن است. درواقع هاست فضایی است که اطلاعات و فایل‌های وب سایت شما بر روی آن بارگذاری می‌شود. قیمت هاست نیز با توجه به اندازه و سرعت سایت متغیر است. . پلان اولیه هاستینگ وب سایت از 100 مگابایت فضا شروع می شود که هزینه آن در حدود 120 هزار تومان سالیانه می باشد. هاستینگ قابل ارتقاء می باشد و می تواند با توجه به نیاز وب سایت ارتقاء داده شود. به عنوان مثال برای ارتقاء هاست از 100 مگابایت به 500 مگابایت هزینه 80 هزار تومان می باشد..

ریسپانسیو بودن طراحی وب سایت

ریسپانسیو بودن یعنی یک وب سایت در انواع صفحه نمایشگر ها همچون موبایل، دسکتاپ، تبلت و … به درستی باز شود و قابلیت خوانایی خود را از دست ندهد. این انعطاف پذیری یا ریسپانسیو بودن، خود از عوامل موثر در تعداد بازدید از یک سایت است. و در نتیجه افزایش کاربری یا فروش و …، این آپشن در وب سایت های ارزان وجود ندارد.

طراحی وبسایت به صورت AMP

نسخه AMP وب سایت ورژنی از سایت است که از نظر سرعت برای موبایل بهینه سازی شده است. سرعت لود این نسخه از وب سایت به مراتب بالاتر از نسخه عادی و ریسپانسیو می باشد. نسخه AMP می تواند تاثیر مثبت در سئو و بهینه سازی وب سایت داشته باشد. و در صورت درخواست این امکان هزینه آن به قیمت طراحی اضافه خواهد شد.

امنیت و به روز رسانی در طراحی وب سایت

ایجاد امنیت در یک وب سایت از مهم ترین عوامل به شمار می آید که به نوبه خود مستلزم صرف هزینه است. برای ایجاد امنیت در طراحی وب سایت در هر نوع طرحی، چه به صورت قالب آماده چه به صورت سفارشی و کدنویسی، راه کارهای مختص خود را دارد. در هر وب سایت، امنیت بالا و به روز رسانی مرتب از عوامل ضروری است.

ظاهر وب سایت و زیبایی طراحی وب سایت

ظاهر وب سایت نیز به نوبه خود از عوامل دخیل در تعیین قیمت وب سایت می باشد. رنگ زمینه، محتوا، تصاویر، مطالب و در کل چگونگی چیدمان قالب برای جذب کاربران، گیرایی، استفاده آسان و مفید بودن محتوا یا روانشناسی طراحی میتواند در تعیین قیمت موثر باشد. ترافیک رابط کاربری یا زمانی که یک کاربر در استفاده از سایت سپری میکند رابطه مستقیمی با بهینه سازی سئو دارد که در طراحی حرفه ای صورت می پذیرد و مستلزم پرداخت هزینه بیشتر است.

تعداد صفحات وب سایت

هر چقدر تعداد صفحات وب سایت بیشتر باشد، زمان صرف شده و حجم محتوا و لینک سازی افزایش می یابد که باعث افزایش قیمت سایت می شود.

پشتیبانی وب سایت

در صورتیکه شرکت طراح وب سایت پس از اتمام طراحی، پشتیبانی، محتواگذاری و مدیریت آن را برعهده بگیرد، براساس خدماتی که ارائه می‌دهد ماهیانه یا سالیانه هزینه‌ای را دریافت می‌کند.

طراحی پنل مدیریتی قدرتمند وب سایت

یکی از مهم‌ترین امکانات اختصاصی که در وب سایت‌ از آن‌ها بحث میشود، پنل مدیریتی قدرتمند است. درواقع پنل مدیریتی قدرتمند وب سایت را به صورت کاملا حرفه‌ای مدیریت می‌کند. آپشن های مختلف مدیریتی موجب سهولت کاربری و ارتقاء سطح سایت میشود. این پنل نیز به صورت سفارشی به سایت اضافه میشود. و نسبت به هر سایت هزینه مربوط به خود را دارد.

عوامل سئو و بهینه سازی در طراحی وب سایت

عوامل متعددی در بهینه سازی سئو موثر هستند، که بخشی از آن‌ها شامل دستوراتی هستند که برنامه‌نویسان به صورت کدنویسی آن‌ها را اعمال می‌کنند. و برخی دیگر نیز شامل افزودن کلمات کلیدی و متا یا لینک سازی داخلی و خارجی، برقراری ارتباط با شبکه های اجتماعی و فضاهای مجازی و یا استفاده از عکس‌ها و گرافیک‌های باکیفیت اما کم‌حجم که سرعت وب سایت را پایین نمی آورند می باشد.

سرعت بالا آمدن سایت نیز از عوامل مهم بازدید سایت و در واقع بهینه سازی سئو می باشد. عوامل زیادی در بهینه سازی سئو دخیل هستند که توسط طراحان حرفه ای ارائه می شوند. بهینه سازی یک وبسایت نیز نیازمند زمان و هزینه مربوطه می باشد.

*****

برای برآورد ارزش دامنه سایت خود می توانید به این سایت urlrate.com مراجعه کنید.

****

قیمت-طراحی-سایت
تعیین قیمت طراحی سایت

مبلغ هزینه ثبت و تمدید دامنه

مبلغی که بابت ثبت یک دامنه اینترنتی یا www می پردازید که یا دات کام و یا دات آی آر و یا دات اورگ خواهد بود:

محدوده مبلغ : از 30 هزار تومان تا ۵۰۰ هزار تومان.

مبلغ هاست

مبلغی که بابت میزبانی نرم افزار و محتوای سایت روی یک سرور اینترنتی دائما روشن می پردازید :

محدوده مبلغ : از ۹۷۵ هزار تومان تا ۵.۲۵ میلیون تومان.

هزینه پشتیبانی وب سایت

مبلغی که بابت دریافت خدمات پشتیبانی، رسیدگی به امور فنی و زیرساختی سایت، پاسخگویی سوالات تان و حل مشکلات محتمل به شرکت طراح وب خود، می پردازید :

محدوده مبلغ : از ۱.۴۲۵ میلیون تومان تا ۶.۷۵ میلیون تومان.

هزینه طراحی سایت در شرکت پرواز نرم افزار سهند

محدوده قیمت: از 5,000,000  تومان الی 400,000,000 تومان می باشد.

 

وب سایت مهر راهکار ارائه دهنده اطلاعات فنی و تخصصی در زمینه طراحی وب و طراحی حرفه ای وب سایت به صورت وردپرسی یا سفارشی در تبریز و سراسر ایران تحت نظارت شرکت پرواز نرم افزار سهند

www.mehrsolutions.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *